Λόγια του βουνού και απαντήσεις Acapela.
Είναι απίστευτο και πολλές φορές ξεπερνά οποιαδήποτε λογική ή ανθρώπινη αντίδραση η ανοησία μερικών ανθρώπων σπαταλώντας τον χρόνο τους προσπαθώντας να πείσουν, εκφράζοντας άποψή ή κριτική για πράγματα τα οποία δεν κατανοούν, όχι γιατί δεν έχουν την νοητική ικανότητα αλλά γιατί αφήνουν την πεποίθηση τους να κινεί τα ένστικτά τους προτάσσοντας τα , προκειμένου να ερμηνεύσουν βάση αυτών το τι είδαν ή το τι άκουσαν.
Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να είναι αποδεκτή μία τέτοια συμπεριφορά εφόσον θα τηρούσε έναν κώδικα αξιών, όπως η γνωστοποίηση της ταυτότητας αυτού που επικρίνει ακόμα και τρίτους που δεν τον αφορούν ή γενικώς δεν έχουν άμεση σχέση με αυτό που πραγματεύεται ως ουσία.
Όταν αυτό όμως γίνεται ανώνυμα και μάλιστα με άρνηση της αποκαλύψεως της ταυτότητας του ατόμου τότε όχι απομακρυνόμαστε από την ουσία αλλά και από την πραγματικότητα. Με το άτομο που επικρίνει να εισέρχεται σε κατάσταση “τρολλικής” αφασίας....είναι λες και εγκαταστάθηκε ένα κακόβουλο λογισμικό στον υπολογιστή.
Φυσικά τα παραπάνω έχουν να κάνουν με ανούσια σχόλια τα οποία υποδεικνύουν την αφασία που έχουν περιέλθει τα νοητικά αντανακλαστικά κάποιων “ορεσίβιων” αστών.
....και για να περάσω στο κυρίως πιάτο....
Όλα έχουν να κάνουν με την έρευνα της ομάδος στους χώρους γενικά της σπηλιάς των Άμωμων και στις εναπομείναντες μισοτελειωμένες και αφημένες σήραγγες που υπάρχουν.
Για κάποιο “μυστικό”(όχι τόσο μυστικό) λόγο κίνησε τόσο πολύ αρνητικά τα ένστικτα κάποιων ανθρώπων η συγκεκριμένη έρευνα...που απορείς με το μένος και την κατευθυντικότητα των σχολίων.
Θα κρατήσω το εξής από μία παλιά κουβέντα που είχα κάνει με άνθρωπο που είχε ζήσει τα γεγονότα με τις εργασίες της σπηλιάς,όπου είχε μπει και στους χώρους εκείνη την περίοδο άλλα γνώριζε και τον χώρο από πριν και μετά.
“ Να αποφεύγεις να μιλάς για την Πεντέλη διότι είναι μπερδεμένη κατάσταση,όλοι κάτι ξέρουν αλλά δεν ξέρει κανείς τίποτα.”
.....και συνεχίζω...
Στην έρευνα μας παρουσιάσαμε όσο μπορούσαμε το ιστορικό κομμάτι....αν και θέλαμε να προσδώσουμε και άλλο χρόνο σε σημείο όπου θεωρούσαμε ότι έπρεπε να χωρίσουμε την βίντεο-παρουσίαση της έρευνας σε δύο κομμάτια. Επειδή όμως δεν είμαστε ούτε κανάλι ούτε κάποιος media-κος φορέας με προσωπικό να τρέχει συγκεκριμένα πράγματα σε συγκεκριμένες θέσεις, θεωρήσαμε με σεβασμό σε τρίτους που δεν γνωρίζαμε αλλά και γνωρίζαμε να παραθέσουμε όλες τις απόψεις και αναφορές. Σε κανένα σημείο δεν θέλαμε να προσδώσουμε “υπαρκτή κατάσταση εν εξελίξει” απλώς θέσαμε τα ερωτήματα ώστε να θέλουμε να παρακινήσουμε το κοινό που δεν ξέρει και δεν έχει ψάξει αρκετά το θέμα με τα επονομαζόμενα “μυστήρια” του Πεντελικού να το ψάξει με το δικό του τρόπο ψάχνοντας την πληροφορία.
Για να πω και του “στραβού το δίκιο” πιο πολύ μας ένοιαζε οι εγκατάλειψη του χώρου ,ενός μέρους που έδωσε τα μάρμαρα που στέκονται πάνω στην ακρόπολη παρά το όλο συνομωσιολογικό ποτ πουρί απόψεων και υποθέσεων.
Σε κανένα σημείο της έρευνας δεν κατευθύναμε την εντύπωση ερμηνείας σε αντίθεση με άλλους όπου με την ευκολία της ασφαλής πλεύσης της λογικής του πληκτρολογίου και της ευρείας αποδοχής που συνήθως επικρατεί στο περισσότερο κοινό προσπαθούν να δίνουν “ασφαλής” ερμηνείες προς τέρψη αποδοχής, πάντα βέβαια αφήνοντας “ψευτοπαράθυρα” αβεβαιότητας για να τρέχει το “ζουμί” στην "κατσαρόλα" τους.
Το έχουμε πει και το ξαναλέμε ως ομάδα μέχρι στιγμής κανένα από τα φαινόμενα τα οποία έχουμε καταγράψει δεν είναι η απόδειξή της ύπαρξης πραγμάτων όπως δαίμονες, οντότητες κλπ κλπ. Άλλα σίγουρα πιστεύουμε ότι έχουμε καταγράψει κάποια φαινόμενα ξεχωρίζοντας τα από τα υπόλοιπα που έχουμε καταγράψει, τα οποία μας κινούν την προσοχή συνολικά ως αλληλεπιδράσεις και μέχρι στιγμής σε καμία περίπτωση δεν συνδέονται με τις περιγραφές της παράδοσης όσο αφορά το παραφυσικό. Αυτό ίσως μπορεί για αυτούς που “ψάχνουν” με φακούς και κοιτάνε “κάτω” μην σκοντάψουν στο σκοτάδι να φαίνονται αστεία ή αδιάφορα αλλά δεν τους δίνει κανείς το δικαίωμα να επικρίνουν το έργο κανενός. Κοινός κοιτάς την δική σου την καμπούρα και όχι του άλλου,και εάν δεν συμφωνείς δεν χρειάζεται να "αδειάζεις" με “αγαστές “ διαδικασίες την χολή σου πάνω στον
άλλον.
Η λογική των επαϊόντων της κατοχής της αλήθειας και οι εξηγήσεις συνδυάζοντάς διαφορετικά θέματα φαινομενικά ή ουσιαστικά δεν δίνουν την ερμηνεία ή την απάντηση ενός "μυστήριου" ιδίως σε θέματα συνομωσιολογίας. Όταν οι προσεγγίσεις είναι τελείως διαφορετικές οι ερμηνείες θα είναι αναγκαστικά και αυτές σε απόσταση η μία από την άλλη από ερευνητή σε ερευνητή ή τέλος πάντων από άνθρωπο σε άνθρωπο.
Λες να σταμάτησε ο χρόνος;λες να λύθηκε το μυστήριο;τι λύθηκε τελικά;τι έμοιαζε τόσο πολύπλοκο και τελικά ήταν τόσο απλό;
Τελικά ίσως δεν είναι το ζητούμενο η αλήθεια αλλά η ίδια η πορεία προς αυτήν και αυτή η πορεία δεν γίνεται για ανταλλάγματα ούτε για αυτοπροβολή μα ούτε για την δημιουργία κάποιας νεομυθολογίας η οποία έχει σκοπό να δημιουργήσει οπαδούς.
Το Πεντελικό απλά έχει σταματήσει να κινεί το ενδιαφέρον για πολλούς και ούτε εμείς πιστεύουμε ως ομάδα ότι θα δοθούν κάποιες παραπάνω ερμηνείες πάνω σε μαρτυρίες φαινομένων ή γεγονότων που αφορούν την συνομωσιολογία που το περιβάλει. Αλλά από την άλλη είναι διαφορετικό να κάνεις χαρτογράφηση του χώρου οπτικά με τα μάτια σου μετρώντας γωνίες και προσπαθώντας να το χαρτογραφήσεις στην πορεία του χρόνου και τελείως διαφορετικό να το δεις από την οπτική του νοητικού "χάρακα" του μυαλού σου προσπαθώντας να δεις εάν όντως υπάρχει κάτι που συμπληρώνει τον χώρο μη επηρεαζόμενο από τις αλλαγές του υλικού τοπίου. Εννοείται ότι όλα μπορούν να συμπεριληφθούν στο ιστορικό του αναζητητή ως δεδομένα....αλλά δεν είναι η απάντηση στην ερώτηση και φυσικά δεν είναι ο σκοπός η απάντηση,δεν είναι το βουνό είναι ο άνθρωπος και ο τρόπος που το "περπατά" για τους δικού του λόγους.
Ιωάννης Κόνιαρης-ερευνητής
Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να είναι αποδεκτή μία τέτοια συμπεριφορά εφόσον θα τηρούσε έναν κώδικα αξιών, όπως η γνωστοποίηση της ταυτότητας αυτού που επικρίνει ακόμα και τρίτους που δεν τον αφορούν ή γενικώς δεν έχουν άμεση σχέση με αυτό που πραγματεύεται ως ουσία.
Όταν αυτό όμως γίνεται ανώνυμα και μάλιστα με άρνηση της αποκαλύψεως της ταυτότητας του ατόμου τότε όχι απομακρυνόμαστε από την ουσία αλλά και από την πραγματικότητα. Με το άτομο που επικρίνει να εισέρχεται σε κατάσταση “τρολλικής” αφασίας....είναι λες και εγκαταστάθηκε ένα κακόβουλο λογισμικό στον υπολογιστή.
Φυσικά τα παραπάνω έχουν να κάνουν με ανούσια σχόλια τα οποία υποδεικνύουν την αφασία που έχουν περιέλθει τα νοητικά αντανακλαστικά κάποιων “ορεσίβιων” αστών.
....και για να περάσω στο κυρίως πιάτο....
Όλα έχουν να κάνουν με την έρευνα της ομάδος στους χώρους γενικά της σπηλιάς των Άμωμων και στις εναπομείναντες μισοτελειωμένες και αφημένες σήραγγες που υπάρχουν.
Για κάποιο “μυστικό”(όχι τόσο μυστικό) λόγο κίνησε τόσο πολύ αρνητικά τα ένστικτα κάποιων ανθρώπων η συγκεκριμένη έρευνα...που απορείς με το μένος και την κατευθυντικότητα των σχολίων.
Θα κρατήσω το εξής από μία παλιά κουβέντα που είχα κάνει με άνθρωπο που είχε ζήσει τα γεγονότα με τις εργασίες της σπηλιάς,όπου είχε μπει και στους χώρους εκείνη την περίοδο άλλα γνώριζε και τον χώρο από πριν και μετά.
“ Να αποφεύγεις να μιλάς για την Πεντέλη διότι είναι μπερδεμένη κατάσταση,όλοι κάτι ξέρουν αλλά δεν ξέρει κανείς τίποτα.”
.....και συνεχίζω...
Στην έρευνα μας παρουσιάσαμε όσο μπορούσαμε το ιστορικό κομμάτι....αν και θέλαμε να προσδώσουμε και άλλο χρόνο σε σημείο όπου θεωρούσαμε ότι έπρεπε να χωρίσουμε την βίντεο-παρουσίαση της έρευνας σε δύο κομμάτια. Επειδή όμως δεν είμαστε ούτε κανάλι ούτε κάποιος media-κος φορέας με προσωπικό να τρέχει συγκεκριμένα πράγματα σε συγκεκριμένες θέσεις, θεωρήσαμε με σεβασμό σε τρίτους που δεν γνωρίζαμε αλλά και γνωρίζαμε να παραθέσουμε όλες τις απόψεις και αναφορές. Σε κανένα σημείο δεν θέλαμε να προσδώσουμε “υπαρκτή κατάσταση εν εξελίξει” απλώς θέσαμε τα ερωτήματα ώστε να θέλουμε να παρακινήσουμε το κοινό που δεν ξέρει και δεν έχει ψάξει αρκετά το θέμα με τα επονομαζόμενα “μυστήρια” του Πεντελικού να το ψάξει με το δικό του τρόπο ψάχνοντας την πληροφορία.
Για να πω και του “στραβού το δίκιο” πιο πολύ μας ένοιαζε οι εγκατάλειψη του χώρου ,ενός μέρους που έδωσε τα μάρμαρα που στέκονται πάνω στην ακρόπολη παρά το όλο συνομωσιολογικό ποτ πουρί απόψεων και υποθέσεων.
Σε κανένα σημείο της έρευνας δεν κατευθύναμε την εντύπωση ερμηνείας σε αντίθεση με άλλους όπου με την ευκολία της ασφαλής πλεύσης της λογικής του πληκτρολογίου και της ευρείας αποδοχής που συνήθως επικρατεί στο περισσότερο κοινό προσπαθούν να δίνουν “ασφαλής” ερμηνείες προς τέρψη αποδοχής, πάντα βέβαια αφήνοντας “ψευτοπαράθυρα” αβεβαιότητας για να τρέχει το “ζουμί” στην "κατσαρόλα" τους.
Το έχουμε πει και το ξαναλέμε ως ομάδα μέχρι στιγμής κανένα από τα φαινόμενα τα οποία έχουμε καταγράψει δεν είναι η απόδειξή της ύπαρξης πραγμάτων όπως δαίμονες, οντότητες κλπ κλπ. Άλλα σίγουρα πιστεύουμε ότι έχουμε καταγράψει κάποια φαινόμενα ξεχωρίζοντας τα από τα υπόλοιπα που έχουμε καταγράψει, τα οποία μας κινούν την προσοχή συνολικά ως αλληλεπιδράσεις και μέχρι στιγμής σε καμία περίπτωση δεν συνδέονται με τις περιγραφές της παράδοσης όσο αφορά το παραφυσικό. Αυτό ίσως μπορεί για αυτούς που “ψάχνουν” με φακούς και κοιτάνε “κάτω” μην σκοντάψουν στο σκοτάδι να φαίνονται αστεία ή αδιάφορα αλλά δεν τους δίνει κανείς το δικαίωμα να επικρίνουν το έργο κανενός. Κοινός κοιτάς την δική σου την καμπούρα και όχι του άλλου,και εάν δεν συμφωνείς δεν χρειάζεται να "αδειάζεις" με “αγαστές “ διαδικασίες την χολή σου πάνω στον
άλλον.
Η λογική των επαϊόντων της κατοχής της αλήθειας και οι εξηγήσεις συνδυάζοντάς διαφορετικά θέματα φαινομενικά ή ουσιαστικά δεν δίνουν την ερμηνεία ή την απάντηση ενός "μυστήριου" ιδίως σε θέματα συνομωσιολογίας. Όταν οι προσεγγίσεις είναι τελείως διαφορετικές οι ερμηνείες θα είναι αναγκαστικά και αυτές σε απόσταση η μία από την άλλη από ερευνητή σε ερευνητή ή τέλος πάντων από άνθρωπο σε άνθρωπο.
Λες να σταμάτησε ο χρόνος;λες να λύθηκε το μυστήριο;τι λύθηκε τελικά;τι έμοιαζε τόσο πολύπλοκο και τελικά ήταν τόσο απλό;
Τελικά ίσως δεν είναι το ζητούμενο η αλήθεια αλλά η ίδια η πορεία προς αυτήν και αυτή η πορεία δεν γίνεται για ανταλλάγματα ούτε για αυτοπροβολή μα ούτε για την δημιουργία κάποιας νεομυθολογίας η οποία έχει σκοπό να δημιουργήσει οπαδούς.
Το Πεντελικό απλά έχει σταματήσει να κινεί το ενδιαφέρον για πολλούς και ούτε εμείς πιστεύουμε ως ομάδα ότι θα δοθούν κάποιες παραπάνω ερμηνείες πάνω σε μαρτυρίες φαινομένων ή γεγονότων που αφορούν την συνομωσιολογία που το περιβάλει. Αλλά από την άλλη είναι διαφορετικό να κάνεις χαρτογράφηση του χώρου οπτικά με τα μάτια σου μετρώντας γωνίες και προσπαθώντας να το χαρτογραφήσεις στην πορεία του χρόνου και τελείως διαφορετικό να το δεις από την οπτική του νοητικού "χάρακα" του μυαλού σου προσπαθώντας να δεις εάν όντως υπάρχει κάτι που συμπληρώνει τον χώρο μη επηρεαζόμενο από τις αλλαγές του υλικού τοπίου. Εννοείται ότι όλα μπορούν να συμπεριληφθούν στο ιστορικό του αναζητητή ως δεδομένα....αλλά δεν είναι η απάντηση στην ερώτηση και φυσικά δεν είναι ο σκοπός η απάντηση,δεν είναι το βουνό είναι ο άνθρωπος και ο τρόπος που το "περπατά" για τους δικού του λόγους.
Ιωάννης Κόνιαρης-ερευνητής
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου